Jump to content

Traders Pit - Episode 129 - Torsdag 23.09.04


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Lenge siden jeg har hatt gull. Men er ikke 410 fryktlig høy prisning?

 

Ellers ser jeg at AKVER klorer seg fast like over 140. Ser bra ut. Er det flere som følger den nå, eller har alle gått over til KVI og AKER..?

Link to comment
Share on other sites

hehe.. jeg er jo ikke helt fersk så skjønner jo at det er "noe" men siden internhandels prisen varierer og i snitt ikke ligger særlig over sist omsatt, så ser jeg ikke noen åpenbar slutning. ASC har sittet med MYE STP som de nå kvitter seg med, og et tegn påa t de begynner å bli tomme er at det kommer internhandeler etter at de først har spydd ut aksjer på markedsordre...

 

Jeg har tro på at STP kan nå mye lenger enn de er nå,men uansett.. etter den friske oppgangen denne uken, så tror jeg den trenger helgen på å hvile ut før den går over 4 igjen... Jeg har den på watch..

 

Kjøpte 3K i TOM på 23.9 nå..så jeg får vært med på en evt glanyhet fra Tyskland.. det er jo nærmest priset inn at det ikke skjer noe imorgen...

By the way..bytter til NTF imorgen. STN har ikke konkurransedyktige vilkår.

Link to comment
Share on other sites

Huff. Lyn...

 

Fikk ikke gjort noen handler i dag, bare registrerte at Spettet har lettet på AKER beholdningen sin (oppdatert aksjonærutskrift lagt ut på AKER-tråden for de som er interessert i det).

 

Laphroaig: Jeg sitter i både AKVER og AKER, og de har jeg tenkt til å ha i bakhånd en stund.

 

Tror nok jeg blir borte mesteparten av morgendagen også...

 

Aktiviteten er jammen meg upåklagelig om dagen!

Link to comment
Share on other sites

På siden:

 

De som bruker fildelingsprogram kan lete opp denne: "Seinfeld - 721 - 722 - The Bottle Deposit"

 

Kramer og Newman sanker flasker og bokser i New York som de skal pante i Michigan.

 

Refund i New York: 5 cent. Michigan: 10 cent.

 

Men hvordan transportere tomgodset til Michigan uten å gå i tap selv om panten er dobbelt så høy....

 

Ganske morsomt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...