Jump to content

Uke 09. Hva trader vi?


pluss201

Recommended Posts

I forrige uke solgte jeg mine siste NOI.

Samtidig avga jeg nermest et Brageløfte om at denne aksjen ikke skulle røres mere.

I slutten av uken kommer Q4.(Eller kansje ikke før mandag?)

Hvis dette gir positive signaler er NOI en aksje som kan gå langt- veldig langt.

Så kommer tvilen. Idag slites jeg mellom frykt og grådighet. Jeg tror det ender med at mitt Brageløfte brytes. :oops:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

NOI - solgte 20K på 3,05 i dag. Sitter igjen med 60K for som du sier, den kan ta av etter Q4. Inntil da vil jeg prøve å trade den litt.

 

Virker ikke som at det er den store interessen for den i øyeblikket og den har falt litt av. Legger kanskje inn et kjøp dersom den faller umotivert.

Link to comment
Share on other sites

Jeg solgte CNR på 5,42- i dag. Etter dette har jeg kun en liten post i AKVR, nå kan det vel kanskje lønne seg å vente å se hvor kraftig denne korreksjonen blir??? Jeg drømmer om AKVR på 135,- Da går jeg 100% inn igjen ;)

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som AKVR byr på motstand ved 142,- Nå kommer vel det meste ann på hvilken retning US skal ta, foreløpig er futurene litt ned. Tror uansett det skal mye til for at AKVR bryter under 140,- i dag.

 

Er det noen andre bargains nå?

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Hva i all verden er det med JIN...? 100% på noen få dager, WOW ;)

 

Ellers ser jeg at AKVR har vært nedom 137,50- i dag, jeg har sittet i møte siden kl.8 så jeg fikk ikke fulgt med. Ikke uventet er det CA som selger mest, de rullerte en post på 200k aksjer her som dagen som muligens skal selges i markedet.

 

Jeg avventer ut dagen, men det er mulig billigsalget nå er over, synspunkter?

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Ikke verst å gjøre 10% i en aksje som raser, sjekk den noe uheldige overskriften her: http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id...=140902&cat=100

 

:-)

 

Derimot raser PFI i ordets rette forstand. Med de følgene det får for min plassering i aksjekonkurransen :twisted: Hehe...

 

Prøver å posisjonere meg i et par aksjer jeg vil sitte long i - som jeg har sittet i lenge. Kvitte meg med resten i påvente av om vi får en liten nedtur. Har heller ikke fullt så god tid til å trade framover. Blir vel litt ørenapping med ca 10K framover...

 

mvh

pluss201

Link to comment
Share on other sites

HO må nok revurdere overskriftsbruken... Går vel litt fort i svingene der av og til :D

 

Heftige utslag begge veier på US futures i dag, selv håper jeg 2000 nivået holder siden jeg har lastet opp i dag, og Nasdaq er viktig for OSE's videre ferd nå.

 

futnas.png

Nasdaq future¨

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Tok en korttrade i QFR, inn 13,20- ut 13,80- Lånte aksjene kun i 20 minutter :D :D Vanvittig hvordan spekulanter søker risiko om dagen, det er bare å bli med på festen... Bare det ikke blir bakrus snart?

 

Forøvrig sitter jeg på jobb og har litt dårlig anledning til å følge med hele tiden.

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...