Jump to content

Uke 09. Hva trader vi?


pluss201

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Solgte ut det jeg fisket i går. Bl a en minimal gevinst i TAT.

 

Har økt eksponeringen i WIC. Rettere sagt doblet den. :? Som Pirelli sa (fritt gjengitt) utrolig hvilken risiko enkelte er villige til å ta.

 

:eek: Har hatt en del flaks med WIC.

 

Det store spørmsmålet er om det fortsetter. :?:

Link to comment
Share on other sites

Har vært opptatt i nesten hele dag, så det har desverre ikke blitt mye trading på meg :(

 

JIN oppgangen var jo helt utrolig. Dessverre fikk jeg ikke blitt med.

 

BEL hang seg jo godt på (men oppgangen gikk jo ganske fort over), var ikke med her heller. Skummelt å gå inn i disse selskapene hvis man ikke kan sitte klistret foran skjermen.

 

Ser at GRO har en meget lav omsetning (5100) i dag. Skal ikke se bort i fra at jeg plukker noen poster på slutten av dagen. Det er vel kun et tidsspørsmål før vi ser en oppgang i BON/GRO? (Ikke si nei, vær så snill 8) )

 

JIN og BEL oppgangene kan fort smitte over på FRO. FRO har jo ikke akkurat en kjempeomsetning i dag de heller. Dessuten legger FRO frem Q4 1.mars, kan jo stige noen prosent før dette. Kjøpte noen poster i FRO til 213. Tiden vil vise hvor lurt dette var.

 

Samtidig vil jeg gratulere alle som tjente penger i dag (om det var på CNR, JIN eller BEL eller hva som helst), også vil jeg si til alle dere som tapte: det kommer en dag i morgen også :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var innom en JIN streng på HO, og må bare sitere signaturen "Aleks":

 

Jeg kjøpte på 12.3 solgte på 12,8 kjøpte på 22,3 solgte igjen på 18.7 (huff)kjøpte på 19.10 og nå er vi på 17.9 Dagen imorgen blir bra...(skal bli bra)

 

Tror vedkommende blir sittende oppe i natt å gjente "I morgen blir bra... I morgen blir bra..."

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Nesten stygt å le av ditt forrige innlegg, Pirelli. Men gjorde det likevel. :oops: Misunner ikke den stakkaren.

 

Satt og lurte på om jeg skulle hoppe på JIN-toget, men bestemte meg heldigvis for ikke å gjøre det (og i morgen kan alt ha endret seg. Artig spill dette). Moralen om å ikke hoppe på ting man vet nada om holdt i dag også altså. :P

 

Glad jeg ikke var inne i PFI lengre heller. Jaja.

 

Sikkert nye gode muligheter til å tape penger i morgen også... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Siden jeg er litt overvektet i AKVR ser det ikke ut som dagen skal by på noen trader... Men jeg lurer på om ikke SRI kan bli ett bra alternativ i dag, 4Q i morgen og GRR's take-off i går får nok spekulantene til å hive seg på med stor iver ;)

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

AKVR fosser frem, nå er det trygt å sette seg foran skjermen igjen... Ståle og Laphroaig, legg bort skia, snart 150,- :headbang:

 

Pirelli

 

Hehe, for en flott oppgang! :D

 

Tror kanskje det blir enda et rykk snart. Hvis man ser på chartet for idag så ser man et mønster. Aksjen gikk opp, litt ned for å så gå bortover før den gikk oppover igjen. Så har den gått litt ned og nå går den bortover. Neste blir opp? :?

 

akvrgraf2602.gif

 

Om det blir noen trader idag vet jeg ikke. Kanskje jeg tar en post i FJO igjen. Men det gjør jeg ikke før den er ned et par øre til.

Link to comment
Share on other sites

Jarle Sjo er ute med salgsanbefaling av FRO , og det betyr kun én ting: OPPGANG :lol: .

 

Køpte noen poster i BON og GRO (i går), venter på "syvårsbølgen", mao: sitter long. (hvis det ikke skjer noe uventet da)

 

Gratulerer med oppgang i AKVR, skulle vel kanskje kjøpt noe i går, nåja.

 

Vet ikke om det blir noe trading i dag, ser OFL har begynt en liten oppgang igjen. Kanskje jeg prøver meg på en liten trade her?

Link to comment
Share on other sites

DNBnor tynger OSEBX litt i dag, så 200 nivået lagger litt... Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en spekulativ post i CNR til i morgen, USA kommer helt sikkert til å omfanvne denne meldingen med stor jubel i kveld: "February 25, 2004 - Guernsey, Channel Islands - CanArgo Energy Corporation (`CanArgo`) (OSE: CNR, OTCBB: GUSH) is pleased to announce that gross total proved oil reserves at its Ninotsminda Field in Georgia at January 1, 2004 have increased by 63% to 6.76 million barrels."

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Blir nok ikke noen OFL-trade på meg.

 

Skulle ønske det var litt mer handling av FRO, men det tar seg vel opp i løpet av dagen. (Den endte på 30,74$ på NYSE, noe som tilsvarer 217 nokr).

 

GRO synker, kanskje jeg kjøper en post til..

 

Angrer fortsatt på at jeg ikke beholdt CNR-aksjene på mandag. Føler egentlig at toget har gått.

Link to comment
Share on other sites

Absokutt positiv humørspreder den fremgangen til AKVR. Setter pris på den. Ble litt sur på nedturen, men det er over nå. - Hadde jeg tradet, gått cash, mellom svingningene hadde jeg hatt nye 1K aksjer i ekstra gevinst...noe til ettertanke.

 

For å kompensere det er jeg ute å fisker opsjoner.... har hatt megahell med de hittil.

Link to comment
Share on other sites

Har fulgt sånn halvveis med AKVR siden før den omvendte splitten. Har ikke kjøpt meg inn. La inn en ordre tidligere i dag, men den var jeg ikke heldig med. Blir dermed stående utenfor dessverre. :(

 

Trader ikke i dag. Prøver å komme meg ut av ymist, stort sett uten hell.

 

 

(Pirelli, var innom HO. Så "Takk for meg"-tråden hadde fått 14 svar. Ca 12 av dem var spam. En fin ansamling av psykopater og slikt der ser det ut til.

 

Har du prøvd å få med Teknikern over hit? Dere virker som gamle kjente... :roll: )

Link to comment
Share on other sites

CNR traden går foreløpig ikke min vei, men jeg har tro på at USA skal snu den opp den siste halvtimen. Sitter litt til...

 

Tekniker'n har registrert seg her, men frister nå tilværelsen på StockTalk. Der er det mange andre som følger TOM tett, Tekniker'n følger kun NER og TOM.

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...