Jump to content

Traders Pit - Episode 02


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Sikrer meg og stampet 8K AKVR pluss noen opsjoner. Sitter igjen med 4K opsjoner bare for å være med i tilfelle noe positivt skjer.

 

Ble mye gevinst, men det er ennå 10 måneder å dampe vekk litt skatt på så det går vel bra.

Link to comment
Share on other sites

Pussig dette med GRO gitt... Skulle tro den hadde gått litt mer i dag. Var inne å så da den lå på 204. Ble svært glad over dette, men nå er den tilbake på 199,5. Ikke akkurat like glad nå.

 

NOI ligger på 3,20. Liker ikke dette overhode. Dårlig børsdag for meg i dag. Hvorfor advarte ikke horoskopet mitt meg mot dette? I dag som jeg faktisk leste horoskopet også (selv om horoskop er noe Newage Hippie Crap!)...

:evil:

 

Gratulerer til alle med GGS...

Link to comment
Share on other sites

Gratulere med heftig gevinst Laphroaig, tror det var riktig å sikre gevinst. Selv har jeg lekt med tanken på å kjøpe mer i dag, etter "If you trouble, double" strategien... Men har ikke foretatt meg noe som helst med AKVR i dag.

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Jeg overnattet med min MEC trade.

 

Hvis dere med CNR gjorde det samme har GUSH i kveld utviklet seg positivt, handles nå på 0,92- som tilsvarer ca. 6,50- omregnet til norske.

 

chart.asp?type=100style=45&size=2&freq=1mi&time=1day&symb=gush

Gush realtime graf

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

kjekt å se en at gush aksjen utvikler seg positiv. Er sikker på at vi vil se en svak positiv utvikling i morgen tidlig og så forhåpentligvis få noe positivt fra ledelsen. Tror det var mange som solgte aksjene sine etter å ha hørt om tapet, og ikke lest at mye av det var nedskriving og at cash-flowen hadde økt betrakelig:)

Lykke til alle cnr aksjonærer!

Link to comment
Share on other sites

pluss201..

 

Hvordan redusere skatten er vel hva du spør om.... Vel, først av alt så kan min neste runde på børsen fort kunne bli en smell som reduserer inntekten. Men det er jo noe vi alle forsøker å unngå. Ellers trader jeg gjennom et selskap (eget) og trekker i fra en del utgifter som hører med til driften. - Revisor er flink til å hente sin del av kaken, men det er han verdt når jeg får trukket fra dagens feiring, fruens kostnader, og en ekstra kasse Laphroaig som jeg egenhendig plukker opp i England. - Ellers lever selskapet om kapp med forbruket og inntektene er stort sett jevnt i nullbalanse fra år til år. - Synes jeg ser årsavslutningen i det fjerne allerede.....

Link to comment
Share on other sites

Det er ralley i USA, GUSH noteres på 0,96- eller 6,75-  :D

 

Ble du sittende Ståle??

 

Pirelli

 

For en flott utvikling! Er glad for at jeg ble sittende ja! :D Nå spørs det hva den åpner med idag da. Hva burde være en sansynlig utgang?

Link to comment
Share on other sites

Tja, se det ann kanskje når det gjelder CNR? Mange som venter mye i forbindelse med presentasjonenen som er på gang.

 

Artig fra fra førstesiden "The newest registered user is fattig"

 

AKVR ser ut til å starte opp i dag...!

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Det blir en rolig børsdag og AF dag for meg. Har fått feil mad ADSL tilkobling, så jeg kjører nå med et gammelt modem som virker som det går i kald sirup.

Kansje det finnes ekspertise her?

Feilmelding: "Feil 651- Modemet(eller en annen enhet) repporterte en feil". Har prøvd de vanlige metodene med å slå av-vente-slå på, samt sjekket alle ledninger og tilkoblinger.

Link to comment
Share on other sites

trukket fra dagens feiring, fruens kostnader, og en ekstra kasse Laphroaig som jeg egenhendig plukker opp i England. - Ellers lever selskapet om kapp med forbruket og inntektene er stort sett jevnt i nullbalanse fra år til år. - Synes jeg ser årsavslutningen i det fjerne allerede

 

Ler enda!! :wink: Kreativt... :D

Link to comment
Share on other sites

CA nettoselger AKVR i dag også, de toppet nettosalg i går. Når går de tom? Ellers må jeg si det er meget behagelig at aksjekursen i dag stiger, dagen i går var grå og trist... I dag skinner solen :D

 

Sitter fremdeles i MEC traden min og venter på at toget skal gå, masse forsinkelser ser det ut til, men det kommer nok ;)

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fått forespørsel om jeg ikke vil inn i AKVR igjen, og den muligheten er der, klart det. Ser at kursen har stabilisert seg akkurat over 140 og det er omsatt godt over 1 million aksjer. Det er 5% av de frie aksjene på markedet. Vet ikke helt om jeg liker den utviklingen. Kan vel tyde på at mange trekker seg fra videre engasjement her? Hva tror dere?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...