Jump to content

Traders Pit -Episode 24


Hoff@

Recommended Posts

Ja er på ALERT'en, hoff :wink: Solgte GGS nå nettopp; er ikke kjent med den aksjen så jeg ble litt redd av den svake kjøpermassen. Men tror jeg skal jakte litt AIK i dag... forbanner meg selv for at jeg var så gjerrig i går...kunne kjøpt på 89.50...men neida, jeg ville ikke strekke meg lengre enn til 89.00 :cry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har heldigvis mye å gjøre på jobben, så jeg kan ikke sitte å følge med hele tiden ;) Satser på at TOM tallene og presentasjonen i ettermiddag blir positivt motatt. NOI og KVI får leve sitt eget liv noen uker....

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor OTR ligger på 23,5 og ikke 25,5 som tidligere.. bare 7 dager til Q1, noe jeg mener bør bli bra etter en rekke kontrakter i januar-februar.

 

Ellers også en jedelig børsdag....

Link to comment
Share on other sites

er ikke sikkert GGS er et dumt kjøp fjotten... aksjen har fått mange anbefalinger i det siste så det kan nok tenkes at det går oppover. Akkurat nå ser det litt stygt ut, men det kan jo hende du kom inn på en bra kurs :? Selv solgte jeg av den enkle grunn at jeg ikke hadde et bestemt kursmål; og da mener jeg det er best å stå på sidelinjen... :roll:

 

CRU skuffer også... jeg kommer til å kjøpe hvis den faller ned på 7.10 - 7.20 igjen...

Link to comment
Share on other sites

CNR er igjen anbefalt av CAR men det som står her stemmer da ikke helt:

Oppgangen fra 6 til 7,20 kom på bra volum som viser styrke. I går falt aksjen 10 prosent intradag. Det var svært lite volum den siste timen da aksjen falt mest.

 

omtrent halvparten av dagsomsetningen skjedde den siste halvtimen da fallet skjedde, om jeg da ikke husker helt feil.. (men solgte selv da, så kan vel ha vært noe blåst..??)

 

Ellers er jeg og du Ivers tydligvis eneste med troen på OTR, First som "pøste" ut på 23,20 nå (de som pusha nedover i går også..), og ser ikke helt bra ut nei, blir visst "long, longer, longest" her..... :?

 

Macaroni

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne hvorfor folk på død og liv må ut nå.. Kanskje det har noe med at kontoer er overtrukekt osv., og er nødt til å dekke seg inn.. håper ialefall ikke det er fordi noen vet noe om selskapet ikke markedet ellers vet..

 

Jeg tror fortsatt på 26-27 ved Q1. OTR har falt tilbake rett før hver nye opptur...

 

OTR falt ned fra 15 til 14, og deretter føk den opp på 22.. Etter å ha vært på 22, falt den til 19, og deretter til 25.. nå faller den til 23-24..og deretter til 27 :arrow: kan man håpe.. om 7 dager har vi svaret.

 

Det er bare så jævlig irrirerende at jeg kjøpte med snitt ca 25 for noen uker siden, når jeg idag kunne hatt 2 kroner lavere... det er penger.

 

Lærer stadig.. Neste gang den løfter seg til nytt nivå(forhåpentligvis om 1 uke)så skal jeg se hvor den stavbiliserer seg, og så legge inn "100dagers"bud på den laveste nivået den har vært omsatt på etter den seneste oppturen. Eks: OTR sitger til 30 toradag, og deretter faller tilbake til 27, før den legger seg på 28. Da skal jeg legge inn bud på 27, samt et par under dette nivået. Idag er 24 bunnformasjonen,men er gjennom forrige bunnen nå, så akn være greit å fordele ordrene under 27 i mitt eksempel... Enig? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagen var en blodig affere, jeg var på noen møter om ettermiddagen og når jeg var ferdig hadde bl.a. GGS stupt.

Jeg hadde de inne for salg og derfor kan ikke SL brukes heller. Men ingen vits i å gråte for den grunn, får heller sitte med de lenger enn planlagt.

 

Regner med at mye blir rettet opp allerede i dag,

USA viste vei i går så dette går vel bare en vei i dag.

Link to comment
Share on other sites

Sitter vi i minusposisjon hele gjengen?

Det er ganske stille her idag.

Den harde kjerne er fullstendig fraværende.

Pluss201 og jeg har avlagt skriftemål og innrømmet store tap.

Skal vi opprette en skriftestol? Det er jo tross alt snart helg!

Link to comment
Share on other sites

Hei alle "gode" investorer!!

 

Jeg sitter ikke i minus, faktisk slett ikke verst, men overskuddet krympet mye i går, i dag redder SIN oppgang mye, har realisert mye der fra før også, ellers så roer jeg meg litt i dag, liker å se ting litt an, før jeg går 100% inn igjen, (slikker sårene etter GGS ennå, ikkke solgt)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...