Jump to content

Aksjekonkurranse- uke 18


Corvus

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

OTR 24,5

 

Er ikke OTR opp mot 27 i løpet av uken blir jeg skikkelig skuffet. Q1 er torsdag 29. følg med, karer.. dette er en vinner, håper dere får være med på veien videre mot 100. 50 er i sikte ut januar 2005.

 

OTR- OTR- OTR :D

Link to comment
Share on other sites

BON 186

 

Resultatet på torsdag blir muligens tidenes beste(!)

Fred Olsen Tankers vil iallefall dekke evt. underskudd i Sterling og FOE.

 

NOI 2,58

 

Tipper bunnen er nådd for denne gang.

Trader favoritt med mange potensielle triggere.

RSI 20.57

Link to comment
Share on other sites

Kopi av PM fra Larsal 14042004:

 

Jeg er ute og reiser med jobben saa jeg rtakk ikke aa sende inn mitt GGS valg for denne uken dessverre. Men kan du sette meg opp som GGS kjoeper for resten av maaneden? Vet ikke helt naar jeg kommer til aa vaere hjemme igjen.

 

Saa

 

GGS - Kjoep -

 

For uke 18 blir det da:

Larsal

KJØP GGS 4,97

Link to comment
Share on other sites

Nei søren og altså. Nå ligger jeg som nest siste. Blir vel ikke noe bøker på meg. Men jeg gir meg ikke. Vinn eller forsvinn. Jeg har forsvunnet 2 uker.

 

Fort opp eller fort ned.

 

Kjøp NOF 0,59

 

Lykke til da dere.

Link to comment
Share on other sites

TOM senket meg i konkurransen forrige uke, tror neppe den vil bidra til å dra meg mot toppen i konkurransen heller, men jeg tror den skal mot 30,- i hvert fall kommende uke.

 

Satser derfor på:

KJØP - TOM - 28,20-

SELG - STL - 91,75-

 

Helt likt som forrige uke :D :D

Link to comment
Share on other sites

Denne runden er jeg med,

 

Satser litt industri og håper på at dette kan bli ukens vinnere.

 

GOD 1,14

TEC 20,00

 

Men for ordens skyld, ville det ikke være mest rettferdig i en slik konkurranse at alle må satse på et likt antall aksjer?

 

Vi startet jo med tre og så har det sklidd litt ut.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke fornøyd med siste uke :chainsaw:

 

Satser vider på bare vinnere???? :finger:

 

Dette blir vel siste uken med oppgang!!!!!!!!!!!!1

 

kjøp GGS :hug: 5,03

 

Kjøp ELT :matrixfight: 65,50

 

kjøp CRU :mosaics: 7,59

Link to comment
Share on other sites

Mitt valg av Tomra i forrige ukens konkurranse var litt uheldig.

Enda verre var det til de som har tomra i virkligheten (pluss201,...). :cry:

 

Denne uken satser jeg kun på GOD som kommer til legge frem Q1 resultatene Torsdag den 29/4. Jeg tror på positive resultat ift året før.

GOD: Kjøp 1,14

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Pareto og Alfred Berg hamstret denne mens diverse småkunder solgte seg ut da Orion tok den ut av modellporteføljen. På kort sikt ser jeg for meg at 190-tallet gjenerobres!

 

BON (186)

 

Forøvrig er jeg enig med Laphroaig at alle burde satse på samme antall aksjer, gjerne tre. Med dagens regler er det gjerne den som kun satser på én og med mest flaks som topper listene (jeg er nr 2 i bok-konk..)

OK, jeg kaster stein i glasshus, men så lenge reglene tillater det vil jeg satse på den ene jeg er mest positiv til.

Link to comment
Share on other sites

Laphroaig skrev:

Men for ordens skyld, ville det ikke være mest rettferdig i en slik konkurranse at alle må satse på et likt antall aksjer?  

 

Vi startet jo med tre og så har det sklidd litt ut.

 

Neida, det har hele tiden vært fritt fram å velge fra en til tre aksjer.

Ved å velge flere sprer man risikoen, men her er det jo flere av oss som driver ren extremsport... :D

 

Pirelli!

 

Du har tatt litt godt i når det gjelder kursen på TOM.

Jeg retter det til 28,20!

Regner med at det er en "tassefeil"

Link to comment
Share on other sites

Corvus, det er rettet i mitt innlegg også, fort gjort å gå i surr når aksjen raser slik den har gjort... to tierer er borte fra aksjekursen på noen uker... :eek:

 

Ståle, det skal bli spennende å se din plassering kommende uke, jeg tror det blir bunnplassen på deg :twisted: :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Ståle, det skal bli spennende å se din plassering kommende uke, jeg tror det blir bunnplassen på deg   :twisted:  :twisted:

 

Hehe, vi får se, vi får se. Men litt må man jo satse! :D Men i tillfelle det blir veldig stygt tar jeg med et kjøp også. Legger til denne:

 

Kjøp NOI 2,58

Link to comment
Share on other sites

Jeg var litt usikker hva jeg skulle velge denne uken, ser det er mange forskjellige tips ute og går.

Jeg merket at PAN sluttet på 0.03 NOK, det kunne jo vært gøyt å håpe på at den går til 0.04 NOK. Håper ventelisten forøvrig er ikke for lang på PAN ved 3 øre deretter for å selge på 4 øre.

 

PAN - 0.03

 

Lykke til. :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...