Jump to content

Traders Pit - Episode 27 - Torsdag


hallu

Recommended Posts

hmm.. :roll: ser at gull har falt kraftig... ligger nå rundt USD 383. Jeg tror muligheten for at vi ser CRU rundt 6.10 etter noen dager er ganske stor nå. Den har forøvrig brutt støtten i synkende triangel.

 

Ja Laphroaig enig i at det er litt skummel utvikling nå. Selv har jeg vektet meg kraftig ned. Men dette er kanskje en fin dag å handle på...

Link to comment
Share on other sites

Roter servern igjen nå? Leit det der synes jeg. Blir det ikke noe bedre Ståle?

 

Jeg har bestilt ny serverplass til en konkurrent til B-one. Denne serveren er plassert i Norge, og jeg forventer meg mye rasker nedlasting av sidene, og mer stabile serverer. Gled dere! :D

Link to comment
Share on other sites

Stoooooop! Jeg vil av! :?

 

Hadde egentlig tenkt å ta meg fri fra børsen i dag. Nå er det så blodrødt igjen at jeg heller tar meg en tur ut i sola. 8)

 

Først må jeg bare huske å føre ESO opp på julekortlista! :evil:

 

Ingen tegn til bedring i TOM på ultrakortsikt tydeligvis... :(

Link to comment
Share on other sites

Dette er den tyngste dagen jeg har hatt på børsen..

 

uten å gå i detalj.. Virker farlig rødt denne uken.. ser ikke hvorfor vi skal så langt ned...

Link to comment
Share on other sites

OSEBX er under 190(ned 2.34%) . som er et viktig teknisk støttenivå. Jeg håper ikke dette er begynnelsen på en langvarig nedgang.

Ivers jeg tror de fleste har papir-tap idag.

Plus201, nyt solen nedgangen varer ikke evig.

 

Mange aksjer som er fristende billige idag.

 

Min Portofølge pr29 april:

EDBASA, GRO, BON

Link to comment
Share on other sites

Nei Hallu, jeg har faktisk en knøttliten papirfortjeneste i dag :D Men jeg kan forsikre deg om at jeg har hatt slike tap før :? og det er ikke no morro.

 

I skrivende stund er Dow opp 1/2 prst og Nasdaq er opp .22 prst. Det virker iallefall litt beroligende akkurat nå :?

Link to comment
Share on other sites

GGS var vel eneste aksje som jevnlig nevnes her på forumet som gikk i pluss, ingen god dag for de fleste nei, tapte selv på OTR, men den kom seg i alle fall fint på slutten..... mon tro om den kan ta av i morgen om USA holder seg grønt ut dagen.....

 

Vibbe:

Noen som vet hva som skjer med CRU  Ser ut som jeg kanskje skal ta en inngang der i dag...

 

er investorpresentasjon i dag, kan hende den våkner i morgen, men er litt skeptisk med nedgangen i gullprisen, dessuten gikk det noen dager fra forrige investorpresentasjon, før den begynte vandringen fra 5,50-6,00 intervallet og oppover til toppene den var på.....

 

Macaroni :teevee:

Link to comment
Share on other sites

Etter en trist børsdag har min portofølje mistet  

kr. 13780,- i verdi(Papir tap) Noen dårligere?

 

Hallu, gidder ikke å komme med tall, men jeg har mye dårligere..... :cry: :cry:

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Vel, det er heldigvis ikke den største dagen med nedtur i kronasjen, bare 44 480.-

 

Rekorden min er over 90' på en dag, men skal sant sies så har gevinstene også vært meget gode enkelte dager, er fortsatt i god pluss for året. Men det røyner på med Kværner-nedgangen, liker ikke den, siden det kan ta noen måneder for å komme ajour der. Hvem vet.

 

For kortsiktige tradere er dette vanskelige tider, for den litt langsiktige så er det nok bare en del av hverdagen som man tar med seg, flere slike vil komme.

 

Å tro at børsen skal langt ned er feil. Bunnen var i fjor mars og en korreksjon nå er vel mere på å dempe stigningstakten.

 

Tenk positivt, polet er åpent i morgen også.

Link to comment
Share on other sites

Dette er en av mine aller dårligste dager på børs også. Tap i samtlige aksjer. Minste tapet var i Nera. Har ikke giddet å regne over hvor stort tapet er, er liksom ikke fullt så morsomt som å regne gevinst... Men tror på snarlig oppgang, så er bare å finne noe annet å drive på med i mellomtiden. For dem som har ledig kapital må jo dette ha vært en fin dag for å veie opp eller gå inn i markedet.

Link to comment
Share on other sites

Det ser ut som aksjemarkedet for tiden er fryktelig kortsiktig, de fleste er enige om at aksjemarkedet skal opp men likevel skvetter investors bare noen løfter på Mulla Krekar...

 

Anywayz, gledelig å høre at forumet skal flyttes, spesiellt på jobben sliter jeg veldig med ustabilitet. Så får vi håpe mai blir en av de få positive i historien :eek:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...