Jump to content

Traders Pit - Episode 52 - Tirsdag 8. juni 2004


pluss201

Recommended Posts

Meeeeget solid oppgang i USA i øyeblikket. NASDAQ ser ut til å slutte på rett side av 2000. I så fall ei stund siden sist. Rekylen fra vi nesten tok fram pilleglassene da Nasse var på vei under 1850/1860, har altså vært betydelig.

 

Som vi "alle" husker, var det Tomra som i sin tid trakk OSE under 200. Spørsmålet blir hvor lenge det går før vi ser OSE over 200 igjen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan lite om teknisk analyse, men såvidt jeg kan se så har ose brutt ut av den fallende trendkanalen den har vært i siden begynnelsen av mars i år. Er eventuelt volumet tilfredstillende, slik at man nå kan belage seg på en ny og stigende trend?

Link to comment
Share on other sites

God kveld godfolk.

 

pluss201 skrev:

Det eneste som kan ødelegge en heller blå dag i morgen er vel oljesektoren? Eller?

 

Neppe.

 

OIX steg med 1,99% og OSX (som jeg følger tett siden jeg fortsatt er SME-aksjonær) steg med 1,73%.

 

Har vært en bred oppgang i USA i kveld, så dagen i morgen vil nok bli ganske blå.

 

NHY kommer dessuten til å være veldig fin i morgen (restene av salgswarene måtte dumpes med et lite tap :? ), kjøpte NHY på morgenen i dag, noe som har vist seg hittil å være ganske grei butikk. (Har tjent inn igjen tapet på salgswarene++).

 

Uansett.

Link to comment
Share on other sites

Laphr... Huff for et vanskelig navn du har!

Lappen:

 

Har hatt mye å gjøre i det siste, så har ikke blitt så alt for mye trading.

 

Nåja.

 

NHY er litt vanskelig i dag, så jeg har solgt noe (ble da en grei gevinst).

 

SME er blå i skrivende stund, kan virke som den er klar for yttligere oppgang nå. Har ikke lyst til å spå så alt for mye mer enn det. OSX kan nok kanskje få et fint løft i dag, så SME blir vel fin i morgen også.

 

Prøver for tiden ut en ny strategi i ORK (kun på papiret foreløpig). Kan se ut som at den er ganske presis.

 

Uansett.

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg kjøpt litt INM. Den har vel stor støtte her etter hva jeg har forstått, og jeg har tro på at den vil begynne å stige litt mot Q2 snart. Den har blitt litt "glemt" etter raset fra over 3kr ved Q1.

 

Nå kommer vel IT i skuddet igjen også :wink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...