Jump to content

Traders Pit - Episode 74 - Torsdag 8.juli 2004


Utzi

Recommended Posts

USA:

fpNASDAQ-narrow.gqplus?630fpDJIA-narrow.gqplus?630

 

Utrolig lite aktivitet i Episode 73. Bare jeg og Ivers som skrev (mest meg), får håpe det blir bedre i denne episoden. Har alle de andre tatt ferie mon tro?

 

Skal det bli rødt igjen da "over there"?

 

Sitter nå med nyinnkjøpte ORK, CRU som jeg har plukket ved 6-tallet den siste uken, PSI og fortsatt litt TAD. Hadde tenkt til å å fiske TAA på 72,50, men ombestemte meg og trakk ordrene. Tror ikke det var så lurt. Nåja, det kommer nok fler sjanser.

 

ORK tror jeg kan bli bra fremover nå. Skal vel opp å teste motstand 176/178 igjen, tror den klarer det denne gangen. Ser for meg at 173-173,5 blir det laveste for denne gang, men jeg kan jo ta feil. Ligger inne med kjøpsordre lengre ned også og er glad hvis jeg får.

 

XAU stiger voldsomt i USA nå. (Gull/sølv-indeksen i USA). Nesten 4% opp i skrivende stund. Gullprisen er 402,70$. Tror det blir fint å eie CRU i morgen.

 

Er litt usikker på TAD. Solgte litt i dag, men har fortsatt noe igjen. Får se an morgendagen litt der.

 

Uansett.

Link to comment
Share on other sites

Er nok mange som har tatt ferie ja.

 

Generelt så er det lavt aktivitet på forumene på sommeren, mens det tar seg opp utover høsten.

 

Men vi må vel prøve og få litt liv i denne episoden da! :D

Link to comment
Share on other sites

Det ser ut som NOI har begynt på en liten nedtur. Vil den vare? Den har brutt ned igjennom den stigende trendkanalen den var i, og får støtte på rundt det nivået den er på nå. Tipper morgendagen vil bli posetiv, men man kan aldri vite..

 

TOM og FJO har begge flott oppgang, og har beveget seg merkeverdig likt. Etter et drastisk fall i FJO ser det nå ut som den har begynt på oppgang igjen.

 

pplot.php?paper=TOM&exchange=OSE&from=20031220&to=20040707&period=&ema_percentage=&height=250&width=500&bollinger_period=&bollinger_std=&envelope_period=&envelope_shift=&lrc_period=&lrc_date=&tc_period=&tc_date=&tc_unbroken=&tc_regress=&ama_align=

 

pplot.php?paper=FJO&exchange=OSE&from=20031220&to=20040707&period=&ema_percentage=&height=250&width=500&bollinger_period=&bollinger_std=&envelope_period=&envelope_shift=&lrc_period=&lrc_date=&tc_period=&tc_date=&tc_unbroken=&tc_regress=&ama_align=

Link to comment
Share on other sites

Tror det ikke blir iorden før over 11. Ett agregat er startet og ekstra agregat kommer kl. 11.00, melder BaneTele.

 

Jeg er spent på TAD, as... Jeg fikk kanselert en handel idag. hehehe:) kjipt å måtte sitte å følge med på når det starter igjen...

Link to comment
Share on other sites

Har bunnfisket NOI noen dager og fikk til slutt napp nettopp på 22K av en ordre på 30..., og så stiger den igjen.

 

Hva skjer videre? Vil jeg bare få disse, eller har Netfonds et system som gir meg resten også?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...