Jump to content

Traders Pit - Episode 105 - Fredag 20 august 2004


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

SIN har som mål å selge riggene til best mulig pris.

Denne prisen vil være høyere om de har kontrakt på riggene først, så selskapet jobber paralellt med dette.

Det har gått rykter om kontraket for en av riggene, dette er bare tull

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er noen av dere som trader på de europeiske børsene anbefaler jeg å ta en nærmere titt på Ubi Soft Entertainment (UBIP.PA) på Paris-børsen. Selskapet kan vise til meget god vekst, men er nå dypt nede i en bølgedal pga forhandlinger om oppkjøp et annet selskap, Eidos, på London-børsen. Hvis dette oppkjøpet går igjennom vil Ubi Soft bli Europas største publisher av videospill. Hvis handelen ikke går igjennom vil aksjen mest sannsynlig bykse oppover tilbake til nivået før ryktene om et slik oppkjøp ble kjent. Dette tilsvarer over 20%. Har selv doblet i dag.

 

EDIT: Aksjen har forøvrig teknisk støtte på 15,10 euro, mens motstanden ligger på 18,10.

Link to comment
Share on other sites

Til mine medinvestorer.

 

Hva kommer deet av at ingen av dere ser hva som holder på å skje med JIN? Det er ikke i GOD man henter penger nå. JIN kjøper egne aksjer, og fortsetter sans med det idag... FIP kjøper iaefall mer..

 

 

Jeg har tradet med (u)hell op til 8. Kjøpte meg tungt inn på 8,05, mne pga trading tapte jeg 15øre av oppgangen.. idag har jeg bare sittet rolig og sett på...

 

 

Kommentarer?

Link to comment
Share on other sites

hehe, Ivers gratulerer.. Fikk meg en smell her i JIN rett etter res. varsel. inn på 7.05 ut på 5.50 dagen etter S/L

Tapte vel 10-15 lapper:"Tabbe kvoten" var brukt opp. Har hele tiden trodd på rekyl, men gutser ikke nok.. Vel vel. NOI og DNO gjør det godt idag, så keg kan ikke klage :)

Link to comment
Share on other sites

Ref. Ivers/Hallu,

 

Jeg gikk på samme bøygen, tror jeg har nevnt det tidligere. Gikk inn og ut av JIN hver dag etter den dumpet på 4.80. Tjente godt med gryn, men såklart bare 1/3 av det aksjene steg i løpet av hele perioden. Da 6 dagen kom, var jeg inne igjen på 7,80, og så var det revers i JIN. Solgte meg ut med tap igjen et par dager etterpå på 7.10, da var gevinsten fra den tidligere winning streak halvvert.. Da sa jeg som deg hallu, tabbekvoten er brukt opp. Og den sank jo ned igjen på 6 tallet, eller var det så lavt om 5? Var glad jeg kom meg ut. At jeg ikke gikk inn igjen, var jo litt dumt, nå tøffer den snart opp mot 9-10 tallet... Jaja. Kan bare gratulere de som kjøpte seg inn igjen på bunn/satt med aksjen og is i magen :) Tipper det er mange fornøyde folk som fyrer oppunder på HO forumet, uten at jeg har sjekket det selv ;)

Link to comment
Share on other sites

Det var vel en litt for slapp SL hallu?

 

hehe, i etterpåklokskapens navn var det vel det. Men JIN hadde fallt fra 13kr til 7. Dagen etter føltes det som det ikke var noen bunn i aksjen. og satt S/L. Gikk jo helt ned i 4.80. Anger på at jeg ikke ventet en dag til med å kjøpe..

Link to comment
Share on other sites

Får håpe du har lært noe, slik at tapet ikke var forgjeves.

 

Har brent meg før (som alle andre som driver med aksjer), og har av den grunn lært meg å kjøre en stram SL-politikk. Alltid kjedelig å ryke ut på SL på små dipper, men i lengden tjener man på det.

 

SL er et must.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...