Jump to content

Traders Pit - Episode 128 - Onsdag 22.09.04


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

OK folkens, det er saft på festen. Hva i all verden betyr dette vedtaket? Jeg er ingen ekspert på alle de forslagene som ligger på bordet...!

 

Nå som saft innføres, blir det mer nødvendig å endre panteloven kommende fredag???

 

Noen med oversikt som kan gjøre en klarifisering...?

Link to comment
Share on other sites

Det er nok dette vi har omtalt som trumfen til Trittin.

 

Forslagene som ligger på bordet vil unnta dette fra pant, derfor haster avklaringen. (I tillegg rasler Trittin med en sabel det står pant på).

 

Trittin gjør bare (etter egen mening i alle fall) sin plikt etter gjeldende lov. Er returandelen under 72% skal emballasjen pantlegges 6 mnd etter kunngjøring av returtall.

 

Kan vel oppsummeres med at Trittin tar balletak.

 

In my humble opinion...

Link to comment
Share on other sites

Men når Terra faktisk kaster ut 73400 aksjer på markedsordre, hva betyr det?

 

Og hva betyr den siste meldingen som kom fra Bayern om at de vil vente med å bestemme seg til fredag morgen? Hva er nå sannsynligheten for pant på fredag?

Link to comment
Share on other sites

Meget mulig de hadde saken før oss vanlig dødelige. I den tyske utgaven ligger vel tidspunktet 1332, de solgte 1335.

 

Mulig de har vurdert saken og bestemt seg for å selge. Men har du så god tiltro til meglerhus da?? :lol:

 

Jeg mener likevel at det var tilfeldig. Terra kjøpte forholdsvis stort forrige uke mener jeg å huske. Nå bærer du ut igjen med litt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...