Jump to content

Traders Pit - Episode 132 - Tirsdag 28.09.04


pluss201

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

NOI: FS kjøpte 350k av HA på 3,88. HA kjøper tilbake på 2,95 like etterpå. (muligens noen som satt short og måtte dekke inn shorten?). Kan også være 3-4 megler kompiser som kjeder seg kjøper og selger av hverandre... slike rykk har jeg sett tidligere i NOI og det lønner seg alltid å selge ...

Link to comment
Share on other sites

Solgte som vanlig rett før take-off ;)Å gjøre det motsatte av meg vil være en god staregi!

 

Men jeg er fornøyd med min lille gevinst :roll:

 

Tror AKER blir bra, inngang på 51,50- er rimelig lavt, bare verdien av AKVER posten og AKY posten er verdt rundt 69,- pr. aksje. I tilegg kommer Norway Seafood...

Link to comment
Share on other sites

Northern Oil pauses etter minirally

 

 

Tirsdag 28. september 2004 kl. 14:29

Skrevet av: Arne Lunde - iMarkedet

Oslo Børs har valgt å innføre børspause i olejaksjen Northern Oil etter et kraftig oppgang nå i ettermiddag. Aksjen er den enste av oljepapairene på Oslo Børs om ikke har fulgt oljeprisen.

Link to comment
Share on other sites

Der røyk 24,70 i Tomra. Tviler litt på om 24,80 kan nås, den pleier jo å falle litt mot slutt.

 

Pluss: Volumet ser ut til å bedre seg

 

Tekniker'n: Det virker som om Terra kjøper her :D Hva kan det bety, altså når 1+1=2, men så legger vi til TER, som ihvertfall må være 1, da får v 1+1+1=2, eller hvordan blir det? Kanskje det blir dobling i kursen da! :lol: Bare kødder.

 

Vi kan gjøre det til ny regel at det er forbudt å snakke om hvem som kjøper!

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hva som skjer i NOI, skulle vært Noianer nå ja...

 

TOM virker god, blir bare spennende om den faller senere på dagen, lurer litt på om vi får en ny negativ trend nå?

 

 

Litt off topic, vet noen hvordan å rette klokken her, jeg har den på GMT + 1.00 på AF, men det virker som klokken er feil...

Link to comment
Share on other sites

OJ! BØRSMELDING FRA TOMRA!!!

 

Hehe...

 

februar 2005, kl. 1615, Resultater 4. kvartal 2004

19. april 2005, kl. 1615, Resultater 1. kvartal 2005

19. april 2005, kl. 1830, Generalforsamling

12. juli 2005, kl. 1615, Resultater 2. kvartal 2005

13. oktober 2005, kl. 1615, Resultater 3. kvartal 2005

Link to comment
Share on other sites

Valgets kvaler her. Bunnfisket NOI etter å ha solgt ut SIN nylig, fikk en del napp som nå skal selges eller sittes i....?

 

Noen som har ideer om hvor langt den skal fremover mot Q3.

Tenker på det samme. Planen var å sitte litt lenger. men etter en slik opptur kommer vel en nedtur... Selge nå å kjøpe tilbake på 2,90`?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...