Jump to content

Traders Pit - Episode 134 - Torsdag 30.09.04


pluss201

Recommended Posts

ok. mitt itps er at INM er meget bedre. Jeg skjønner tankegangen din, mne les litt om den og gjør deg opp en mening. Jeg mener denne er en soleklar vinner, når/om IT- blir "inn" igjen...

 

http://cws.huginonline.com/I/130977/reports.html

 

Sjekk ut aksjen. Jeg tror det utbetales 10-15% utbytte(skattefritt) i mars/april på kursen pr.d.d.(2,0)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Ordrebildet i TOM styrkes. Ser ut som om dippen var midlertidig, nå er det snakk om å gnage på den blokka som 25,50 utgjør. Jeg tror fremdeles det kan gå, selv om jeg har lagt ut endel aksjer til salgs på 25,50.

 

25,40 røyk nå mens jeg skrev meldinga.

 

Oppdatering: FS og ESO selger unna endel aksjer på 25,40 men kjøperne er overraskende kjappe med å rive dem til seg. Det lover jo i grunnen bra! Litt økende mengde selgere på 25,40 nå. Der var det tilogmed en som solgte på 25,30.

Link to comment
Share on other sites

TRENGER HJELP:

Jeg prøver, men får det ikke til :cry:

 

Kan noen legge dette chartet inn på Tomra-tråden for meg? Og hvis mulig få trukket en strek over fra toppen og nedover, slik at dagens brudd kan bli illustrert.

 

http://bigcharts.marketwatch.com/javachart...tom&time=&freq=

 

På forhånd takk til den som kan få dette til :wink:

Link to comment
Share on other sites

TRENGER HJELP:  

Jeg prøver, men får det ikke til  

 

Kan noen legge dette chartet inn på Tomra-tråden for meg? Og hvis mulig få trukket en strek over fra toppen og nedover, slik at dagens brudd kan bli illustrert.  

 

http://bigcharts.marketwatch.com/javachart...tom&time=&freq=  

 

På forhånd takk til den som kan få dette til

 

Skal fikse det. Kartene til Bigcharts går av en eller annen grunn ikke inn på forumet, så jeg laster det ned, legger på et par linjer og laster det opp på forumets database. Tar meg et par minutter.

 

PS: Det er umulig å legge inn et java-chart, siden det er et javaprogram. Men jeg kan laste ned og legge inn et interactive chart.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har litt tid til overs; tror jeg kan lage en artikkel og legge ut på forsiden hvor jeg trekker frem det viktige bruddet. Kanskje du har lyst til å skrive en liten oppsummering av de siste dagers hendelser og sannsynlig utvikling i fremtiden, Tekniker'n? Bare sånn at artikkelen gir et helhetlig bilde av Tomras fortid og fremtid. Hadde vært kjempefint, siden du er mer oppdatert en meg på hva som skjer!

Link to comment
Share on other sites

Jeg overnatter også med cru har gjort det i måneds vis. Har også heldigvis gjort noen kroner på trading i den underveis.

 

Jeg gjentar mitt lille tips fra i dagmorges hold øye med gol. Det kritiske punkt er brudd på 108.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...