Jump to content

Traders Pit - Episode 135 - Fredag 01.10.04


pluss201

Recommended Posts

Spør du meg kan vi nesten være litt stolte av å stå på den listen. Men vi fortjener det ikke; det er mange land som har gjort langt mer enn oss i kampen mot terror og Al Qaida. La oss sole oss i glansen så lenge det varer 8)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

aewn:

 

Dette er helt normalt for Tomra, den har gjort det sikkert 3 av fire handelsdager den siste måneden. Usikkerhet vettu. Men det har vært mindre av det den siste uka. Husk at vi nå sannsynligvis har funnet støtte på 25,50. Tror Tomra vil kunne bli en vinner neste uke også, men spesielt uke 42, når Bundesrat vedtar panten fredagen.

 

Jeg sitter på aksjene. Tradet én gang idag, det gikk bra, neste uke har jeg vel ikke tid til å drive og trade sånn.

 

Anbefaler deg å holde på aksjene, for som jeg har skrevet i starten av dagens tråd; det er virkelig et heftig potensiale her!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvor godt dette blir mottatt av mine forumsvenner, men jeg drister meg allikevel til å si: Gleder meg nesten litt til dette går til helvete.

 

USA stiger jo uansett om dagen. Til og med på dårlige nyheter. Bare et spørsmål om tid dette.

 

Overnatter med NER denne helgen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, nå er vi kun en skarve prosent fra all-time high. Tror nok ath vil bli nådd neste uke, men det er godt mulig investorene vil begynne å svette litt.

 

OSEBX 1-årschart:

 

pplot.php?index=OSEBX&exchange=OSE&from=20040315&to=20041001&period=250&ema_percentage=&height=250&width=500&bollinger_period=&bollinger_std=&envelope_period=&envelope_shift=&lrc_period=&lrc_date=&tc_period=&tc_date=&tc_unbroken=&tc_regress=&ama_align=

 

Uansett vil jeg påstå at de som har forelsket seg i Tomra og sitter der ikke på langt nær vil få en like stor nedtur som de som sitter i Hydro, Tandberg eller liknende. Kom til livbåten Tomra hvis markedet synker! Frem til nå har det vel vært omvendt.

 

Men jeg får faenmeg slutte å hausse Tomra, folk har vel fattet poenget uansett. Lover å slutte.

 

Denne gangen blir det ihvertfall helg!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...