Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 49


pluss201

Recommended Posts

Aksjekonkurransen - Uke 49

 

KONKURRANSE REGLER:

 

:arrow: Velg inntil 3 aksjer

:arrow: Shorting er lov

:arrow: Alle aksjer vektes likt

:arrow: Det er kun de aksjene som er notert på OSE som er med.

 

:!: Siste frist mandag, kl 08:00

 

Jeg bare starter konkurransen. Noen som kan oppdatere kommende uke?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Hvis det ikke passer for Filosofen kan jeg gjerne fortsette.

 

De feilene som har vært denne uka vil jeg nok luke bort - siden jeg nå ikke tar det på hele på sparket sent en onsdags kveld.....

Link to comment
Share on other sites

Enig med Pluss 201.

 

Dersom dere har sluttkursene på fredag så legg dem inn. Det er bedre at alle dere 30-40 skarpskodde konkurrenter (hi, hi) finner egne kurser enn at EN skal finne alt !

 

Hvis dere ikke makter oppgaven er det likevel ingen krise. Jeg forkorter ettermiddagsluren med 10 minutter - og finner dem deretter i halvsøvne.

Link to comment
Share on other sites

ang sluttkurs neste fredag HAMMERS... jeg legger inn INMS nå, jeg... bare for å bevise hvilken teft jeg har, når en aksje er i rett trend.

 

INM slutter på 2,09 førskommende fredag.. så bare legg inn 5% på portisen min med en gang,du. Det er ikke så alverden,men bedre enn du klarer.. utfordrer du meg

 

Ha en fortreffelig aften... :wink: 8)

Link to comment
Share on other sites

Jeg sender med dette en oppfordring til "nye" aksjekonkurransen.

 

Velg inntil 3 aksjer (kjøp aksjene), lukk øynene og håp på det beste !

 

Inngangsverdien er siste omsetningskurs fra forrige uke. Jeg finner den for dere hvis dere ikke har den for hånden.

 

Premiering er det bare å glemme, men:

Gjør du det usedvanlig godt (+ 10 %) havner du på "Kongelaget" :king:

(som ikke betyr noen i det hele tatt).

 

Gjør du det elendig (dårligere enn - 10 %) havner du på lista over de som trenger "pottetrening" :pottytrain5:

(noe som heller ikke betyr noen verdens ting).

 

 

Verre er det ikke - så bli med og test deg selv - innen fristen: Mandag kl 0800 !!

Link to comment
Share on other sites

Fremdeles har jeg troen på at denne aksjen kan korrigeres ned ytterligere etter forrige uken fantastiske oppgang.

 

Short MEC 12

 

Jeg endrer ovennevnte valg.

Jeg tror ikke MEC vil gå noe særlig ned denne uken. Jeg tror den vil holde støtten på emisjonskursen denne uken, og kanskje neste uke., men etter det…….…………….

 

Bra taktikk det MEC gjorde. Først et positivt melding for å få kursen opp. Deretter kom de med melding om emisjon. Samme taktikk som BIRD brukte i februar/mars 2004.

 

Kjøp derfor KIT 3,00

 

 

Lykke til da dere

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...