Jump to content

Episode 220 - Fredag 04.02.2005


Laphroaig

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

vel, det var ikke helt feilfritt, jeg dreit meg ut først og kjøpte på 12.20.. hehe, men tok igjen det tapte og tjente det samme i overskudd :)

 

jeg venter ikke en stor økning fra 11. men hvis den bryter så når den sikkert helt opp til 11.5, men at den blir der eller går vidre opp tviler jeg sterkt på

Link to comment
Share on other sites

Hva er det som skjer??

Skal ikke en stakker få lov å gå ut en tur, uten at porteføljen detter med flere månedslønner??

Ja ja tap og vinn med samme sinn, jeg har god tid til å sitte med TEC aksjene, før eller siden er de i pluss, he he :blackeye:

Link to comment
Share on other sites

Klinsi vennen.

 

Kanskje Pirelli, Hoff@ og jeg har vært i dette gamet så lenge at vi ikke hopper på et slik tog…

 

Jeg synes BLO har gått mye selv da den var på 6 kr, men dessverre den fortsetter fremdeles.

 

Gratulerer til deg Klinsi. Du traff godt der.

Link to comment
Share on other sites

jeg tror jeg sitter i TEC til reklyen kommer, den har tross alt falt 16,28%.

 

 

HERLIG

CDV har våknet og vi vet åssen de håndterer aksjer. Røft og brutalt kjøper opp en hel rekke og lar det gå noen dager for så massiv nedsalg. Kan gi sjanse for en trade der folkens.

Link to comment
Share on other sites

Klinsi, hadde du brukt litt mindre overskrifter er jeg sikker på at jeg hadde vært aksjonær. Du virket jo nesten desperat i dine innlegg....

 

Jeg må innrømme at jeg stemplet deg som noe useriøs i forumsammenheng - dumt av meg ;)

Link to comment
Share on other sites

aQru. Sitter til rekylen kommer?? Er ikke du inne for shorting du da?

 

 

Klinsi, det var den virusen jeg advarte dere mot i dag tidlig. Jeg har ikke tørt å logge meg på MSN i dag. Si til kompisen din at den kopierer passordene som du taste inn og sende det videre.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke peiling hva som skjer i NUT. Er ganske galen av meg, men ikke dristig idiot. He, he, :-D

 

Kanskje det er Høie som driver å kjøpe opp. NUT har fremførbart underskudd, så det kan hende de bli kjøpt opp.

 

Høie er jo interessert i NUT. Han har kommet med tilbud om å kjøpe samtlige utestående aksjer i NUT til kurs 2.25 . Jeg vet ikke hvor mye han har fått kjøpt og hvor mye som er utestående.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...