Jump to content

Episode 1144 - Onsdag 8. oktober 2008


EHL

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Jeg er tilbake etter noen dagers høstferie på hytta, og har lest meg opp på dommedagsutviklingen.

SL'ene jeg satte på fredag slo selvfølgelig inn, og YAR gikk ut på 164,50 mens CRU røyk på 1,29.

Alt i alt en meget god pris dersom man ser på dagens kurser, men jeg har realisert er betydelig tap så langt i år :ohmy:

 

Jeg brant inne med en mikropost i QEC, og den havner i skuffa.

Selskapet kan gå konk uten at tapet for meg vil bli signifikant i det hele tatt.

 

Slik ståa er nå kommer jeg definitivt ikke til å gå inn i markedet igjen med det første.

Jeg holder, som Enga, det for sannsynlig at vi skal videre ned.

 

Er det forresten andre enn meg som har tenkt tanken at Storebrand's dager som selvstendig selskap kan nærme seg slutten?

Link to comment
Share on other sites

Futtene indikerer i øyeblikket en nedgang for DJIA på ytterligere 325 poeng. Det ligger an til et betydelig salgspress både i ettermiddag og i morgen tidlig. Potensielle kjøpere trenger med andre ord ikke å forhaste seg.

 

hehe. underveis nedover har jeg tatt et par tap, men...

 

går jeg inn nå, sitter jeg betraktelig bedre i det (i forhold til antall andeler i bull), enn jeg gjorde på toppen en tid tilbake.

Har i tillegg hentet inn ytterligere tilgjengelig kapital, så....

 

Hvor i helvetia ligger bunnen :happy: ?

 

Hilsen en

Utålmodig sjel, i et tålmodig legeme. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Bgynner å vurdere en inngang i bear nå som sikring (hadde jo gjort at jeg svevde med 0 tap nedover mot 200). Angrer bittert på at jeg ikke gikk inn på fredag slik jeg vurderte. Makan til å ikke ta imot gratis penger!

Link to comment
Share on other sites

Ute av AKSO på 62. Det er jo latterlig lavt, men ser ingen indikatorer som peker oppover :sad:

 

Det urealiserte tapet mitt har tredoblet seg siden fredagens topp, og det var ikke lite som det var. Nå har jeg realisert noe av det, og må realisere mer. Regner med at det må komme et sucker rally på et tidspunkt, men kan jo være tvangssolgt innen da :sad:

Link to comment
Share on other sites

Nå er det noe som ikke stemmer i "bildet" igjen :-)

 

Dow futuren ligger på +200 i minus,

Olja er lavere enn tidligere

Og ose beveger seg oppover :blink:

200 milliarder pund pumpet inn i det engelske markedet

 

Shortcover???

 

Tror jeg holder fingrene langt fra fatet..

Nå er det lett å brenne seg.

 

Ligger likevel inne med kjøp på oksederivater på 35.

Link to comment
Share on other sites

Jaja, jeg fortsette å selge på bunn.

 

Lettet meg litt for SDRL, nesten ute av PROD og håper TAD skal hente seg litt inn, så jeg får realisert det største tapet :ohmy:

 

Kommer til å sitte meg GOGL og SDRL ene og alene fordi de antakelig vil betale utbytter og tjene gode penger en god stund, så de bør ikke falle ytterligere.

Link to comment
Share on other sites

aksjonærene til NHY likte hvertfall ikke alcoa resultatet spes godt ser jeg.

 

Kan se ut som salgsiveren ble noe stor, aksjen er opp over 15% fra dagens bunn notering! Frem mot Q2 presentasjonen neste uke vil jeg tro aksjen skal en del opp, gitt at OSE ikke fortsetter sin vandring ned mot 200 blank.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dette kan fort ende i blått.... :smile:

 

Da har altså hovedindeksen falt med ca 52 % på mindre enn 5 måneder. Ganske utrolig egentlig :ohmy:

 

Og da må vel oksederivatene ha falt ca 104% :laugh::laugh::laugh:

 

Forresten ser det bra ut nå. Hvis dette fortsetter får søren meg Zoonic rett!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...