Jump to content

USD $$$ - Topicen.


Recommended Posts

Jupp...taper rikelig med penger på å ligge i amerikanske aksjer nå.

Valgte derfor kjøpe svenske Bear USD warrants i går for å holde dette sånn noenlunde i null.

trenden opp på chartet du la inn er ihvertfall brutt med en hs formasjon på slutten akkurat som i USD/SEK.

Hs'en i USD/NOK peker mot target -> 5,0 kroner...der er det jo også støtte.

Opp å teste halslinjen nå tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Ser eg god mulighet på NASDAQ idag. It askjen Equinix-aksjen (EQIX) etter at komt resultat varsel som seier at selskapet vil ha 2-4% ca i mindre omsetning enn forventningene, og den faller over 30% pga av det. Vet ikke noe om aksjen men syns det er rart. Er det noen som tørr????=P Kommer sikkert er rekyl opp imorra. Kan ikke skjønne at det er pga av resultat varsel, må vere noen som har gjort ein feil her, et tall for masse i når dei selger eller noe sånt og folk får panikk og data maskinene som handler selger, som handler på tenknisk analyse

 

http://e24.no/kommen...icle3844882.ece

 

Sorry skreiv i feil topic=(

Edited by helgehegg
Link to comment
Share on other sites

Er litt i tvil om dette er noen bunn....hvis man ser på HS-formasjonen peker jo den ned helt mot kroner 5 blank...

Tror det kommer til å bli litt ruglete fremover men tør ikke satse på at dette kan være bunnen, velger derfor å ta det rolig med amrikanerne og kjøper heller ikke UUP ennå.

Link to comment
Share on other sites

Sannelig ikke lett å si noe sikkert om veien videre, men dollarindeksen er også på kraftig oversolgte nivåer, og finner muligens støtte rundt 76.. Kanskje det blir en reaksjon opp etter talen til Bernanke i morgen?

 

Jeg blir ihvertfall veldig overrasket hvis dollaren bare fortsetter nedover.dry.gif

skjermbilde20101015kl01.png

Edited by Minos
Link to comment
Share on other sites

Kvelden er fortsatt ung, men akkurat nå ser det ut som det ligger an til et fint hammer-stick i USDX..

 

Mye kan skje så jeg ville ikke satset alt på et dollarrally nå, men hvis bunnen er inne, kan det være starten på en større korreksjon i aksjemarkedet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...