Jump to content

Traders Pit - Episode 104 - Torsdag 19 august 2004


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Kom meg inn på 0,60, og har store forventninger. Kjøpersiden er stor, men GOD har det med å tynges av lav interesse i starten av en oppgang, for så å virkelig ta av når oppgangen allerede er på god vei.

Link to comment
Share on other sites

En ekte gambler sitter i GOD til mandag.

Venter fremdelses på rekylen i min inngang på 0,75...

Snittet meg ned til 0,65 i går...fremdeles høyt, men lite lekepenger igjen.

Kan få sparken av kjerringa for sånn gambling..

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter med mine GOD. Tror vi kan få en rekyl oppover. Som jeg skreiv tidligere. Trenger bare litt tid. Skal ha tak i 130k til, men det virker vanskelig i dag. I skrivende stund omsettes den på 0,62.

 

Noen som vil selger sine GOD til meg for under 0.60?

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ligger på kjøp 0,61, jeg tviler på jeg får noe,

om ikke er det ikke meningen jeg skal inn i GOD nå!!!

He he Det er også en måte å si det på, men jeg tror ikke jeg gidder å gå opp noe særlig.

Tror at jeg vil sitte til mandag om jeg kommer inn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg jekket opp til 0,62, kommer ikke til å gå høyere.

Så får ettermiddagen vise om jeg får det jeg skal ha.

Er opptatt av andre ting også i dag, så er bare inne av og til, det gjør det vansklig å følge skikkelig med

Link to comment
Share on other sites

Sakset fra HO

 

Ryktene vil ha det til at Sinvest har sikret seg en kontrakt på PPL-riggen for boringer i Mexico-Gulfen, med oppstart Q2 2006. Ratene skal like tett oppunder USD 100 000 om dagen, og det er 16 000 USD over break-even raten for enheten pr dag.

Er ikke sikker på at kontrakten er helt spikret ennå, men i følge min kilde ønsker gasselskapet å sikre seg kompetent rigg nå pga av de fremtidige utsiktene for slike type rigger, og den store etterspørselen etter disse. Noen som har noen peilere ute som kan verifisere dette?

 

Det er visstnokm Repsol som skal være arbeidsgiver, men svaret vil vi nok ikke få før en evt melding kommer.  

 

Er det derfor CA og PA kjøper SIN i dag?

 

Forresten: Noen grunn til at jeg må logge meg på hver eneste gang jeg skal skrive innlegg?

Link to comment
Share on other sites

Spennende å se hvordan JIN går imorgen. FIP har handlet netto over 1,2mil akjser..

 

Jeg har inngang 8,05 fra tidligere i ukne og gikk ut på ,23..og inn igjen på ,28 hvor jeg er nå. Er spent på om det blir skikkelig fres siste halvtimen ettersom FIP sans ikke er ferdig med å handle(antar de skal ha et jevnt antall aksjer,,eks 1,5mil) samt at når de sitter på så mange aksjer, så blir det "lite" til resten av de som vil inn..og dermed stor intersse og høyt vol..som underbygger oppgang...

Link to comment
Share on other sites

SIN har vært plukket forsiktig til moderate priser de siste dagene. Akkurat som om noen visste noe. - Kan godt være hold i ryktene, spesifikasjonene er jo i tråd med hva som søkes til gulfen der.

Link to comment
Share on other sites

I grunnen sjelden man ser så detaljerte rykter på HO, pleier å være noe slikt som :"Nå går toget", eller "Melding i morgen!!!". Uansett må man ta alt man hører av rykter med en god klype salt, uansett hvor enn detaljerte de er.

 

Nåja.

 

Liker i alle fall PA og CA i SIN i dag.

 

Påloggingen fungerer igjen nå.

Link to comment
Share on other sites

Appropos forsiden som Hallu skrev om tidlig i dag.

 

Jeg fikk for et par dager siden errormelding om at akjselinken jeg valgte var uten noe innlegg!!! - Noe tid senere viste den seg å være i orden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...