Jump to content

Traders Pit - Episode 137 - Tirsdag 05.10.04


Utzi

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

11 dager igjen til Bundesratsmøtet...

 

Tror (og selvfølgelig håper) Tomra kan dra seg over 26 imorgen. Kan også bli et rally når sakslista kommer opp, håper for Guds skyld pantesaken står der. Gjør den det er vi nesten sikre. Blir det noen avgjørelse på om den kommer i morgen eller onsdag?

Link to comment
Share on other sites

All time high på Oslo Børs, spennede å se hva morgendagen bringer. Likevel, begynner å få visse anslag av høydeskrekk - synes det virker som om det er langt fra toppen og ned til støttenivået.

 

Også spennende å se hva morgendagen bringer for laksjeaksjene, i dag ble en svært blodig dag - men blodig er bra så lenge man sitter inne med en short ;)

Link to comment
Share on other sites

Dyktig gjort å ha FRO.. jeg har fulgt den og var inne på 100, mne med minimal gevinst..men trodde iaefeall ikke at den skulle stige over 300 da Fredriksen solgte... nei,og nie... den er vannvittig, og imnens får jeg minus avkastning på kapitalen i små usikre IT-selskaper.. fysj! :roll:

Link to comment
Share on other sites

He, he. Om vår kjære Hammers vinner evt aksjekonkurransen denne uken så er jeg kjempe glad. :lol:

 

Han har jo shortet og jeg sitter her nå og håper på mer nedgang slik at jeg kommer meg inn. :D

 

Er det flere som har tenkt seg inn i FJO denne uken?

Link to comment
Share on other sites

Det ser litt mørkt ut for meg nå, men ingen kjenner dagen før sola går ned !

 

Forsiktig med FJO.

Tidligere var mønsteret i løpet av børsdagen bestandig...Stigning - flatt - nedgang på høyt volum på slutten.

 

Den siste halvtimen viser om mønstret er som før - eller om lykkejegerne får overtaket.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke inne i FJO enda. Håper på kurs under 2,25 jeg da.

Ringte til megleren da den var på rundt 2,20 men han satt selvsagt og snakket i telefonen. :twisted:

 

Ser at KIT stiger. Håper på et bra Q3. Denne aksjen er vel svært uinteressant for de fleste. Jeg tror faktisk jeg er den eneste som sitter med den på dette forumet, eller? :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Glad du følger BON og GRO hallu. Har selv inngang på 186 på GRO, sittet et par uker, min BON inngang er 206. Kjøpte egentlig på 180 GRO og 200 BON, men hamstret mer seinere :) Har stor tro på trekløveret, sitter inne i FOE også. Er ikke så dypt inne i dem som du er, sprer pengene mine litt mer. Lykke til med din portefølje :) Har disse selv i konkurransene her på forumet, så hvis det går bra blir det jo en dobbel bonus :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ja, FJO er litt risky ja. Føler meg litt riskiokåt i dag, så er nok derfor. Tror ikke det er det værste tidspunktet å kjøpe, men tørr ikke å vedde så alt for mye på det. 2,33 nå. :D

 

Når det gjelder PAN, så skal den få lov til å skli litt til før jeg tenker på den.

 

Har handlet litt CRU i dag også, men foreløpig veldig lite. Ligger i boken og venter. Tror den kan være en fin overnatting.

Link to comment
Share on other sites

Glad du følger BON og GRO hallu. Har selv inngang på 186 på GRO, sittet et par uker, min BON inngang er 206. Kjøpte egentlig på 180 GRO og 200 BON, men hamstret mer seinere :) Har stor tro på trekløveret, sitter inne i FOE også. Er ikke så dypt inne i dem som du er, sprer pengene mine litt mer. Lykke til med din portefølje :) Har disse selv i konkurransene her på forumet, så hvis det går bra blir det jo en dobbel bonus  :lol:

 

Jeg har vært ute og inne av BON/GRO i over et halvt år nå. Menener fortsatt tvillingene er en av de mest undervurderte på børsen. Når alle andre aksjer syntes dyre, er det på tide å plukke.

BON/GRO er 1kr for 50øre. Tank, Energi, Offshore etc. går så det suser.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke inne i FJO enda. Håper på kurs under 2,25 jeg da.

Ringte til megleren da den var på rundt 2,20 men han satt selvsagt og snakket i telefonen. :twisted:  

 

Hvorfor handler du ikke aksjene dine over nettet selv? Fort gjort om du har en PC i nærheten...

Link to comment
Share on other sites

Lakseprisen har vært en jojo siden sommeren, mens det var spådd den skulle stabilt bedre seg.

 

Samtidig er det usikkerhet ang. EU og hva de finner på.

 

Men, liker du spenning risiko og rullett, kjøp lakseaksjer. Jeg gjorde min gevinst på PAN for mange mange år siden, var med nesten fra starten, solgte meg ut på 2132, kjøpte meg inn på rundt 100 lappen for alle konfirmasjons + sparepengene mine, holdt til 2350 aksjer. Men uansett, jeg vet hvor skittent spillet er i den næringen, og skal aldri aldri i mine levedager nærme meg de aksjene igjen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...