Jump to content

Traders Pit-Episode 173- Tirsdag 23-11-04


Carlos

Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Hei Pantera.

Sitter med en beskjeden post i Noi selv, men det er ikke lett å ligge unna salgsknappen.

Når reset fra CAC og DNB Nord var over forsvant kjøperne ned til 2,76, 2,77.

Jeg tror ikke produksjonen er veldig høy og med så få brønner er Noi veldig sårbar.

Håper på et lite løft slik at en kan komme seg ut med gevinst.

MVH

Mitch

Link to comment
Share on other sites

Hallu, du er en del av problemet for NOI aksjen. Alt for mange tålmodige tradere som styrer kursutvklingen.

 

Jeg prøver å selge traderposten min som jeg tok i går på 2,82- Håper den går i løpet av dagen. Har 70k til som jeg vurderer å sitte over Q3 med.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo relativt lavt volum i GOD, og slik har det vært siden den kom ned under 0,85 og det igjen indikerer at mange har vektet seg opp i aksjeantall og ned i snittpris.

 

Skulle dermed tro at den er på vei til komme inn i stabilt sideleie en plass inntil selskapet forbedres. En emisjon vil vel gruse mye av hovedinvestorenes beholdning så jeg håper de kommer til enighet om et langsiktig lån med dem.

Link to comment
Share on other sites

Ståle.

 

Apropos julegaver: Du får løpe innom nærmeste OFL-butikk (Apple Center) og kjøpe deg et par IPOD'er med tilbehør !!!

 

Men, husk å beregne god tid......siden køa er så innmari lang.

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Ståle.

 

Apropos julegaver: Du får løpe innom nærmeste OFL-butikk (Apple Center) og kjøpe deg et par IPOD'er med tilbehør !!!

 

Men, husk å beregne god tid......siden køa er så innmari lang.

 

:lol:

 

Jeg må innrømme at jeg ikke er så veldig begeistret for Appels varer. Men IPOD`en ser iallefall veldig flott ut, men hvis det er like mye trøbbel med den som eMAC`en så tror jeg jeg dropper det! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Noen må jo ta den kjipe jobben med å holde igjen kursen. Det som skjer nå er jo såpass innlysende at man ikke trenger å være atomfysiker for å skjønne det.

 

HA har lagt seg med noen salg like under.

 

Effektivt er det jo, handelen stoppet helt opp mens volumet i dag har vært meget bra.

 

MSI mistet ca 100K akjser på stuntet, får se når de mister resten evt trekker ordren(e).

 

Lovte at jeg skulle være ute tidligere, nå skjer det. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ståle.

 

Apropos julegaver: Du får løpe innom nærmeste OFL-butikk (Apple Center) og kjøpe deg et par IPOD'er med tilbehør !!!

 

Men, husk å beregne god tid......siden køa er så innmari lang.

 

:lol:

 

Jeg ventet i 1 måned på min mini-iPOD, ble egentlig litt skuffet når jeg fikk den, var ikke så bra som jeg trodde - spesielt med tanke på lydkvalitet! (Da har jeg også de beste headsett-høretelefonene).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...