Jump to content

Traders Pit-Episode 173- Tirsdag 23-11-04


Carlos

Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Det er godt folket deler litt av værdagen, Nickname og bildene blir litt mer personer da.

Skulle nesten tro forumet har blitt chat-kanal. :wink:

Men folk, ikke glem å leve utenfor dette forumet også.

 

Livet er en dans på nevroser...Kanskje en god beskrivelse for børs haiene.

 

Som et innspill i den tidligere debatten omkring tenkning: It's only today that counts. Live it like it might be your last.

Link to comment
Share on other sites

TOM tok en liten pust i bakken igår. Idag føler jeg meg rimelig sikker på at den tar et nytt lite rykk selv om meldingen som ventes fra Tyskland idag bare er en bekreftelse på hva vi alle vet allerede. Jeg blir likevel forundret om den ikke ender over 32 idag.

Link to comment
Share on other sites

Møtet startet 08.00 og skulle være ferdig 09.30. Vi kan med andre ord vente positivt nytt snart. Tekniker'n kommer vel som vanlig opp med noe :D

 

Brudd på 32 idag er nok rimelig. Teknisk så aksjen skikkelig svak ut på fredag, men holdt seg likevel over 31 og STEG utover dagen! Dette bekrefter den bråsterke trenden. Åpning på 31,70 er også fint.

Link to comment
Share on other sites

Til Pirelli: Det var vel den offentlige høringen som varte fram til 09.30. Jeg antar at det deretter gjennomføres et vanlig lukket komitemøte etter at høringen er avsluttet. Plusser vi på en kaffepause mellom høringen og selve komitemøtet, skjønner vi at det nok ennå er en stund til at selve komitemøtet er ferdig.

Link to comment
Share on other sites

Dunlop.

 

Nei. Ikke som jeg vet. :cry:

 

Har sett på HND de siste ukene, og den har litt plukket ut jevn og trutt.

Den har jo nettopp brutt motstandnivået på 0,75. Volumet har vært ganske bra disse dagene, så kanskje er det på tide å posisjonere seg. Den tester nå på 0,80. Det virker ganske tung ut på 0.80, så det er farer for at den kan falle litt tilbake.

 

Takk Hoff@. Har salgsordren inne på 2.60.

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...