Jump to content

Traders Pit - Episode 180 - Torsdag 02.12.04


Ståle

Recommended Posts

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Heisann! Ser det har vært nachspiel i Tomra idag. Før jeg gikk på lesesalen satte jeg salgstrigger på 36,70 :wink: Den slo ikke akkurat ann. Heldige de som klarte å plukke Tomra på under 28...

Trivlig med INM da. Var på tide :D

Link to comment
Share on other sites

For en dag for amatører!!!

Kommer bort til skjermen og får historisk sjokk - hva har skjedd. Legger inn en ordre om kvelden, på TOM en kjøpsordre og en salgsordre. I takt med TOMs stigning denne uken har kjøpsordren blitt høyere og høyere, og jeg har ikke "giddet" å slette de gamle. Så hva har skjedd: 4K på 33,- , 4K på 32,50 , 4K på 31,80 , 4K på 31,30 og 4K på 30,80 har rullet inn. Så nå jeg bare selge. I tillegg: 15K ut på INM (sammen med dellamorte).

HVORDAN FÅR JEG LAGT TIL SMIL INNLEGGET?

(Som dere skjønner, en ekte, men lykkelig, amatør)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker deg lykke til videre med Inmeta, Ivers. Hvis den synker nedover mot 2 blank igjen, så kommer jeg til å kjøpe mer, men følte at det var tryggest å gå ut i dag siden oppgangen kom uten noen spesielle nyheter, og jeg la også merke til at det var mest nettmeglerne som kjøpte over 2,10.

 

Det er forresten blitt notert ny besøksrekord i dag: Høyest antall samtidige brukere på forumet var 172 den Tor 02. Des 2004 15:23:26

 

Ikke dårlig! Der ser man hva dramatikken i Tomra førte til.

Link to comment
Share on other sites

Takk. Jeg anser det som relativt sansynlig at du kan få psoter nede på 2 blank igjen,men jeg velger å sitte.

 

Jeg mener INM forsvarer en pris som er betydelig høyere enn 2,2,s om jeg kjøpte på.

 

Vi får se. Ingen vet hva morgendagen fører med seg...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...