Jump to content

Teknisk Analyse og signaler


Vegard

Recommended Posts

Ble ledd av da man påpekte hodeskulder-formasjon i august 2008 óg. Markedet hadde jo falt såååå mye, at her var det ikke rom for ytterligere fall. Den som lo sist lo best den gang.

 

 

Som jeg sa, håpte ingen tok det ille opp. Og som sharpshoota nevnte så snakket vi om denne HS'n her tidligere, jeg skrev jeg tenkte mer og mer på at dette scenariet utspillte seg.

Fint om innlegget mitt får opp temperaturen/stemninga og nivået litt :smile:

 

Jeg tror alle som ser litt på teknisk analyse nå er klar over den HS'n.

Ting kan skje og ingen kan si at 2008 ikke kommer om igjen, noen mener sogar at den volatiliteten vi ser indikerer dette scenariet ned til 200 i hovedindeksen.

 

Men om OHS scenariet slår til og at Hovedindeksen bunner her rundt 340-350 for denne gang, kan det iallefall hende vi skal opp igjen til 370-380 i første omgang.

 

Er man veldig contrarian i sitt syn, kan det soger hende vi får et sjokk til oppsiden med tradisjonelt jule og nyttårsrally. Akkurat nå er det ingeting i nyhetsbildet som tilsier dette, så om man er fasthengt i et langsiktig bear-syn, sitter man igjen på perrongen hvis så skjer.

 

Måtte helle og lykke følge alle.:cool:

Edited by Sentrum
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Plukket en del her fredagen. Får se om den holder seg over 6,00 ...bra potensiale ifølge formasjonen....

 

 

...tror denne seiler ut på stop-loss hvis ikke ting endrer seg før stengetid..... ....tydelig at noen benytter seg av siste oppturen til å få kvittet seg med endel her......

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...