Jump to content

TOM - Veien inn i Tyskland II


pluss201

Recommended Posts

Nazer

 

Ja , ja   DO VARA CHEFFFFF  !!!!!

 

Jeg kan stå for det jeg skriver og trenger ikke gå i krokene å viske.

 

Nå er jeg lei av å høre på denne kranglignen. Kan dere ikke være så snille å holde dere for gode til slike innlegg. Dette er en Tomra tråd. Dvs vi kan gå her for å hente nyttig informasjon og diskutere saklige ting.

 

Traders pit er et ypperlig alternativ for denne typen innlegg.

 

Dere ender opp med å ødlegge tråden/forumet

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 513
  • Created
  • Last Reply

Mye av grunnen til at dette godt kan tas på PM er for å spare Tomra-tråden for unødvendige innlegg.

 

Dersom du mener jeg modererer bort kun de som er negative til aksjen er dette ikke tilfelle, men det har seg slik at det tydeligvis er de baissende som snakker høyest. Spesielt etter et stort fall som i det siste.

 

Absolutt lov til å være negativ, men hold deg til saken på tråden.

Link to comment
Share on other sites

Til Vegard.

 

Når det gjelder Alias så kan de som du sikkert vet knyttes til

MAC adresse eller IP adresse.

 

IP adressen lånes jo fra din ISP leverandør men MAC adressen er en fast/brent adresse. Derav kan man ikke ubestraffet beskylde noen for å skulle ha flere alias. Offentlige maskiner har som kjent mange brukere.

 

Dette blir bare synsing og dårlige bevis noe vi tidligere har sett eksempler på her tidligere hvor enkelte har blitt beskyldt ( urettmessig ) for å stå bak flere enn ett alias.

 

Mitt tips er derfor. Skaff deg de ( kunskapene som trengs )bevis som skal til før du hiver deg over de aliasene du ikke liker !

 

Hilsen Nazer som du helst heretter bør kontakte på åpent forum.

Link to comment
Share on other sites

Tomratråden blir enda dårligere hvis det bare kommer frem gode nyheter.

Det er ikke like stor iver til å ta frem de dårlige nyhetene her nei men de finnes og de MÅ trykkes.

 

Forøvrig er det enkelte alias her som tillater seg å bruke Aksjepratlinjen til det de måtte ønske når det passer de for så å be Ståle om å slette det senere.

Link to comment
Share on other sites

Nazer

 

Det at du bruker to nick ble ikke oppdaget fordi jeg søkte rundt på IP-adresser, men fordi folk så store likheter ved din og ATRAs skrivestil og ordforråd.

 

Jeg mener dette tilsammen skaper godt nok grunnlag for å anta at det er du som har brukt nicket ATRA.

 

Det er da egentlig ingen stor sak?

Link to comment
Share on other sites

Dine beskyldninger holder ikke mål Vegard og det forteller mere om deg enn om meg.

Jeg blir forskrekket over å lese slikt fra en som kaller seg Ståle's høyre hånd.

Du kan da ikke i fullt alvor mene det du nå skriver?

 

Jeg vil ha meg frabedt dine beskylninger om slikt i framtiden.

 

Ståle/Admin kan da umulig la enkelte her inne beskylde folk for slikt i plenum !!

Link to comment
Share on other sites

Snart ferdig med å drite deg ut Nazer? Foreslår Ståle tar en opprydding her. Dette er ikke en tråd for å diskutere ego, men for Tomra.

 

Vær så vennlig ikke å glemme at vi er to om saken her.

 

Jeg er lei dette naive kameraderiet som forgår her inne.

Link to comment
Share on other sites

Nå har du først bestemt deg for å ta dette i all offentlighet ved å legge ut meldinger sendt fra meg til deg privat på tråden.

 

Klag derfor ikke om andre blander seg inn eller om jeg beskylder deg for å bruke flere nick i plenum.

 

Alt som behøves å sies om dette er sagt. Dersom du ikke ønsker å bli hengt ut offentlig kan du godt slutte å akkedere på dette, det vil hindre sure kommentarer fra folk som gjerne vil føre en seriøs diskusjon.

 

Krangelen vil i sin helhet bli slettet fra forumet. Hva med å opprette en krangletråd i Snikksnakk hvor slikt kan tas i fremtiden? Så sparer vi trådene og Pit'en? :albino:

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder denne saken så har brukeren Atra og Nazer samme IP adresse. Hvis dere sitter på en offentlig maskin, eller det er en annen grunn til dette så send meg en Prive Melding med forklaring.

 

Slike diskusjoner skal taes over PM, og har ingen verdens ting å gjøre i en selskapstråd.

500 innlegg er passert, og dermed stenges tråden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...