Jump to content

Aksjekonkurranse - Uke 12


Ståle

Recommended Posts

Kjøp NOI 2,85

Siden NOI ikke fikk den ventede oppgangen i forrige uke satser jeg på at den kommer denne uken.

 

Kjøp AKVR 147,50

Men for å ikke sitte med kun en aksje denne gangen satser jeg også på Aker Kværner.

 

Sitter med disse aksjene i virkeligheten også, så jeg blir ekstra glad hvis begge går opp! :D

 

Lykke til alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

Mine valg for uke 12:

 

Kjøp OPC - 90,-

Det er mye spekulasjoner rundt Opticom for tiden, og FAST aksjen skal nok også sikre OPC oppgang i løpet av neste uke.

 

Kjøp NOI - 2,85-

Northern Oil kommer, det er bare ett spørsmål om tålmodighet. Brønn 3 på Coral feltet er kun uker unna 'first oil' og da tar det virkelig av ;)

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

God morgen alle sammen. Jeg venter med å melde meg på til søndagen jeg. Har liksom ikke bestemt meg enda, men jeg satser vel som vanlig på de med høy risiko.

 

Vil bare si at dette med konkurranse er gøy, forumet er også veldig bra.

 

Ha en riktig god dag da alle sammen, og en knall uke på børsen. :oops: :oops:

Link to comment
Share on other sites

Tja, hva skal vi ta denne uken da?

 

NOI 2,85

Aksjen som aldri helt kommer, men allikevel er favoritt

 

TOM 36,70

Tror fallet var en overreaksjon

 

 

Lykke til gutter, men jeg skal ta dere! :naka:

Link to comment
Share on other sites

Nasdaq ligger i kortsiktig fallende trend. Men korrigerer opp fra bunnen i trenden samt fra støøtenivå på 1970.

DJIA er såvidt oversolgt RSI-21.

 

Satser på + i uke 12.

 

TOM (36,70)

En vanvittig overreaksjon.

Satser på at mye hentes inn når markedet generelt snur opp en liten stund.

 

AKVR (147,50)

Veldig mye har falt på plass i det siste.

 

STP (0,30)

Viste tendenser til nye løft på fredag.

Denne blir spennende neste uke.

Link to comment
Share on other sites

Corvus: Du gjør en kjempe fin job for felleskapet. Du fortjener en stor takk for det. :worship:

 

ASD: 20.00 Kjøp :arrow: Aksjen fikk ikke det løftet jeg har forventet i forrige uka. Jeg håper og tror at den kommer denne uka.

CRU: 6.02 Kjøp :arrow: Det har kommet en del anbefalinger på CRU i det siste, derfor satser jeg på det også.

 

NB: Magefølelsen sier at PGS (og muligens NOI) kommer til å gjøre det veldig bra denne uken. Vi få se til fredag da....

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Tror OPERA kan bli ny trader-favoritt, og har vanskelig for å se for meg denne særlig under dagens nivå mtp. at den ble overtegnet 20 ganger i emisjonen.

 

Tror det er en annen som også satser alt på OPERA, men det får stå til så jeg...

 

Kjøper OPERA 10.60

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper børsen vender opp denne uken - vi fikk et skremselskudd for baugen i forrige uke, men den virkelige nedturen ligger noen uker frem... :eek:

 

Derfor går jeg long i:

TOM - 36,7

NOF - 1,10

 

Begge rett og slett fordi de er oversolgt har lav 21 dagers RSI

 

MBA

Link to comment
Share on other sites

Denn uken satser jeg kun på en aksje selv om jeg sitter i NOI, tror jeg ikke den vil runde av med de store bevegelsene, og så er vi jo mange som har den som vinner.

 

Men er det tillatt å ha en short på:

 

PDR 0,95 short ?

 

Ikke for å glemme, Corvus, du gjør en kjempejobb med denne konkurransen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...