Jump to content

Aksjekonkurranse - Uke 14


Ståle

Recommended Posts

Litt sen start for konkrransen i uke 14, men jeg regner med det går bra.

 

Det er ikke klart hvem som skal oppdatere denne ukes konkurranse, så hvis du har tid så er det bare å si ifra!

 

- Velg inntill 3 aksjer.

- Alle vektes likt

- Shorting er lov

- Før klokken 08:00 mandag.

- Være medlem av forumet

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

EDBASA 47,50

 

EDB har sopt inn kontrakter for over 7 milliarder den siste uken. Kursen er den samme som for 2 uker siden. Denne går fort over 50.

 

NOI 2,89

Med brønn 3 i drift og en produksjon på 18000 fat om dagen bør kursen dobles. Venter i spenning på børsmeldingen.

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Tiltross for kontrakt for OTR denne uken ,så synes jeg den har falt urettmessig mye(27-24,4), så velger å satse på OTR en mnd til. Håper det er greit, men skal prøve å huske å skrive meg opp for hver uke uansett...

 

OTR 24.4

Link to comment
Share on other sites

Heisann.

 

Jeg ser at PAN sluttet på 4 øre. Det er fristende å kjøpe den i håp om at den slutter på fredag på 5 øre. SMUKK +25%, men da kan jeg vel forlate forumet med en gang.

 

Short PDR 1.17

 

:oops: :oops:

Link to comment
Share on other sites

Holder meg unna NOI for en gangs skyld kommende uke, da kommer den garantert til å ta helt av... Er litt overtroisk ;)

 

Selg - JIN - 20,40-

Kjenner ikke spesiellt godt til selskapet, så valget kan ikke begrunnes noe større. Antar at bulkratene kommer til å korrigere noe i tiden fremover og JIN svever høyt nok til å falle en god del hvis den først begynner.

Link to comment
Share on other sites

GOD kommer til å starte stigning i april i forkant av resultatfremleggelsen den 29/4 , men aksjen er solid og veldig billig i dagens pris og derfor satser jeg på GOD allerede nå.

 

GOD : Kjøp 1,08

 

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...