Jump to content

Traders Pit - Episode 106 - Mandag 22. august 2004


pluss201

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Hmmm. JIN er ute og viser bruser med fjøra igjen. Galskapen fortsetter vil vel mange mene. :eek: Håper noen sikrer seg feite gevinster der.

 

GOD var det lite fres over. Virker som om mange sitter og lurer på om tallene egentlig var så dårlige. Ikke mange sekundene den på 0.59 lå i boka.

 

Ellers så sitter jeg og lurer på hva som er billig og verdt å ta en 20kr trade i...

Link to comment
Share on other sites

God morgen! Var det noen av dere som så nærmere på Ubi Soft Entertainment (UBIP.PA) etter tipset mitt på fredag? I dag ble det kjent at de har mistet interessen for Eidos og aksjen er så langt opp 6,5%, og høyere skal den nok. Fin liten gevinst allerede til dere som eventuelt gikk inn med noen kroner der :)

Link to comment
Share on other sites

CRU skuffer i dag også, med en gullpris på over 410 burde den stige.

Blir vel mer oppmerksomhet rundt aksjen nå når gruven skal åpnes offisiellt.

I GOD er det stillingskrig, håper du har rett Carlos, at den stiger utover ettermiddagen.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Ola.

Hvis resultatene var presentert uten PW ville kurset ha gått ned et sted mellom 5-10 ører og stabilsert seg (dvs rundt 0,70).

Det betyr at markedet over reagert, og jeg har mistanke at kurset stiger på ettermiddagen eller imorgen.

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Solgte xxK i JIN på fredag til sluttkurs(9,25) Kunne tjent bra på å ventet til idag med å selge.

 

Tør ikke gå inn igjen ¨nå.. tror tilbakekjøpene har som baktanke å løfte kursen iforkant av en emisjon.

Uten FIP til å dra opp kursen og med emsisjoinskurs lavere enn markedskursen, vil vi få et skikkkelig fall..men jeg ga meg for tidlig..

 

GOD tør jeg ikke kjøpe ennå.

Link to comment
Share on other sites

Tør ikke gå inn igjen ¨nå.. tror tilbakekjøpene har som baktanke å løfte kursen iforkant  av en emisjon.

Uten FIP til å dra opp kursen og med emsisjoinskurs lavere enn markedskursen, vil vi få et skikkkelig fall

 

Jeg kjøper den Ivers, og det forundrer meg ikke at den evt emisjonen her er snakk om er rettet mot private investorer.

Link to comment
Share on other sites

Godt å se at GRO er i siget. Det virker som noen har

oppdaget at aksjen er skammelig underpriset.

Pareto har sterk anbefaling av FOE(Hvor GRO eier 31,6%) med kursmål 70kr.

Orion analyse anbefaler GRO.

GRO er den aksjen som ruver tyngst i min portefølge!

Link to comment
Share on other sites

Det er nok lite å hente vha.flere VPS konti.

I skatteregisteret har du kun et person/foretaksnr.

Forslagene til RF 1061 fra de enkelte kontoførere blir derfor ikke riktig hvis du har samme aksje på

forskjellige VPS-konti. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...