Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 22


Pirelli

Recommended Posts

Siden ingen andre har gjort det starter jeg topic'en for ukekonkuranssen kommende uke. Litt usikker på hvem som tar seg av bokholderiet. Blir mye jobbing på meg kommende uke så jeg har ikke anledning.

 

Aksjekonkurranse - uke 22

 

KONKURRANSE REGLER:

 

:arrow: Velg inntil 3 aksjer

:arrow: Shorting er lov

:arrow: Alle aksjer vektes likt

:arrow: Aksjer under 10 øre er ikke lov

:arrow: Siste frist mandag 24. Mai, kl 08:00

 

LYKKE TIL....

Link to comment
Share on other sites

 :arrow: Siste frist tirsdag 18. Mai, kl 08:00  

 

 

God morgen Pirelli. Jeg tror du var litt kjapp med å klippe og lime inn kjekken. Jeg tror du mener siste frist er mandag 24.mai kl 0800.

 

Jeg såg på klokkeslettet når innlegget ble postet. Jeg tror at du kan ha fått 2 Cognac for mye. :dontknow:

 

 

Hvis ingen andre har tid til bokholderriet, så kan jeg ta meg av det, men da må dere gi beskjed senest søndag 23. Mai kl 2100.

Link to comment
Share on other sites

Takk Pantera, det er rettet. Jeg kopierte rett og slett innlegget ditt fra forrige uke. Latskap veit du ;)

 

Forøvrig er det ikke helgefyll, men familieidyll som holder meg oppe på noe odde tidspunkter av døgnet. Ikke bare og bare det heller...

Link to comment
Share on other sites

Går ut fra at det ikke kommer som en bombe:

 

kjøp GRO 153,00

 

 

 

Pantera!

 

Flott at du vil vedlikeholde aksjekonken. Håper du vil ta jobben i noen uker framover :D :D :D

Forøvrig, hva slags pinglegrillfest var du på når du er oppe å skriver innlegg lørdag kl 07:28 ????

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo ikke sagt at jeg vil vedlikeholde aksjekonkurransen, men jeg synes det er tragisk at du må gjøre det uke etter uke. Synes at vi burde deler litt på det så ikke alt faller på en ”mann”?

 

Jeg kan tar bokkonkurransen denne uken også hvis ingen andre har tid, men helst vil jeg slippe.

 

Pinglegrillfest du kjære deg Corvus. He, he. Jeg har gått rundt i hele natt, men nå har jeg sovet ut. Tror jeg kom hjem ca kl 0700.

 

Ha en riktig god børsuke Corvus.

Link to comment
Share on other sites

Da er lista klar! Og da snakker vi crème de la crème..

 

Jeg tror vi står overfor en liten oppgang i markedet nå, siste uka har vært bra for mange, og det er flere tegn på at oppgangen kan fortsette neste uke. Ingen short her altså.

 

STP - 0,21

IGE - 0,39

CRU - 6,46

 

Så får vi se korleis det går :roll:

Link to comment
Share on other sites

Nå tror jeg Nasdaq og DJIA har gitt nok signaler om at det snur ned for en stund. Tror begge bryter skikkelig gjennom støttenivåene denne uken.

For en gangs skyld en short-uke på meg.

 

Selg:

NER (17,60)

KOM (65,00)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...